Iščejo se “Hud job” pripravniki!
Ena najlepših kariernih izkušenj, ki sem jih dala skozi, je bilo gotovo lansko 3-mesečno pripravništvo na založniški hiši Adria Media v okviru natečaja Hud job. Pod nazivom spletne urednice sem namreč do potankosti spoznala delo spletnih medijev Elle, Cosmopolitan, Sensa, Aktivni in drugih. Letos na Adrii Medii natečaj Hud job ponavljajo, za mesto fotografa, novinarja, grafičnega oblikovalca in spletnega novinarja pa se lahko prijaviš do 12. marca.
Na založniški hiši Adria Media iščejo radovedne, ustvarjalne in elana polne ljudi, ki so vedno v lovu za novimi izzivi in zagrabijo vsako priložnost za realizacijo svojih inovativnih idej. Med drugim štirim pripravnikom nudijo 3 mesece plačanega dela, mentorstvo izkušenih ustvarjalcev medijskih vsebin, delavnico z zaposlitvenim strokovnjakom, souporabo Renaultovega vozila, izdelan portfolio za iskanje zaposlitve, medijsko izpostavljenost ter praktične nagrade.
Kot udeleženka lanskega Hud job izziva naj povem, da je bilo pripravništvo tisti korak naprej, ki sem ga v karieri potrebovala, saj se zdaj moj resume ponaša s svetovno prepoznavnimi medijskimi imeni. Poleg tega je vsak izziv posebej, od sodelovanja na Ljubljana Fashion Week do ustvarjanja 16-stranske priloge za revijo Cosmopolitan, prinesel nova znanja in predvsem poznanstva, ki jih negujem še danes. Vse o lanskem Hud job pripravništvu, si lahko prebereš tudi na Cosmopolitan blogu, ki smo ga pripravniki pisali.
Če si torej na začetku medijske kariere, bo pripravništvo na Adrii Medii gotovo tista odskočna deska, ki te bo kapitulirala v svet revij in digitalnih medijev. Izziv sprejmeš tako, da do 12. marca pošlješ prijavo na naslov hud.job@adriamedia.si s pripisom, na katero delovno mesto se prijavljaš. Vse podrobnosti o prijavi in samem Hud job pripravništvu pa najdeš na www.cosmopolitan.si/hudjob.